Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Tutaj jesteś: Sukces » Działam
17-11-2016 Paulina Nowosielska

Przedstawienie musi trwać

Ks. Tischner ostrzegał go przed laty: panie Jurku, jak pan będzie zbierał tak, jak tego od pana wymagają, cicho i skromnie, to zbierze pan tyle, co dziad pod kościołem. – I tego się trzymam. Ma być show, kolorowo, głośno – mówi Jurek Owsiak, który wraz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już ćwierć wieku mobilizuje Polaków, by pomagali innym. Czego w tym czasie dowiedział się o nas? – 25 lat temu miałem w swoich okularach różowe szkła, świat mnie z nich wyleczył, jest zbyt brutalny. Ale my, Polacy, na jego tle jesteśmy naprawdę porządnymi ludźmi. I potrafimy nieźle grać w zespole.

17-11-2016 Magdalena Felis

Dobroczynni

Biorąc pod uwagę jedynie instynkt przetrwania, dobroczynność wydaje się mało rozsądna – po co ponosić koszty na rzecz innych, często zupełnie obcych osób? A jednak, kiedy zbliżają się święta, korci nas, żeby zostać św. Mikołajem. Czysty altruizm? Nie do końca.

17-11-2016 Alicja Skibińska

Piękni i kompetentni

Wylewamy litry potu na bieżni, przepuszczamy majątek na fryzjerów, kosmetyczki i chirurgów plastycznych… Dbanie o urodę nie wiąże się już wyłącznie z sukcesem w życiu uczuciowym, ale ma na celu osiągnięcie powodzenia we wszystkich dziedzinach życia, łącznie z karierą zawodową. Czy warto? – Atrakcyjnym jest łatwiej. Ale to nie znaczy, że powinniśmy podporządkować się schematom i zatracić samych siebie – przekonuje Katarzyna Korpolewska, doktor psychologii i właścicielka firmy Profesja Consulting.

17-11-2016 Bogusław Barnaś

Chałupa, hi–tech i łut szczęścia

17-11-2016 Paulina Nowosielska

Cały świat jest moim biurem

– Czasem podczas parzenia kawy dopada nas olśnienie. Rozwiązanie problemu, nad którym zastanawialiśmy się wcześniej przez wiele godzin. Gdybyśmy nie wykorzystali tej okazji, nie rozesłali kilku maili, nie zwołali błyskawicznej telekonferencji, być może jakaś okazja przeszłaby nam koło nosa – mówi Łukasz Dobrowolski, dyrektor sprzedaży ds. rynku operatorskiego Huawei Consumer Polska. I zaraz zastrzega: – Dziś nie otoczenie, nie dostęp do urządzeń decyduje o tym, jakim jesteś biznesmenem. Wszystko zależy od ciebie, bo to ty ostatecznie decydujesz.

17-11-2016 Patrycja Śledziewska

Z szacunkiem do detalu

Obcowanie z pięknem jest potrzebą biologiczną. Sprawia, że jesteśmy lepsi, bardziej wrażliwi. Dlatego postawiliśmy na meble, które są trwałe, zachwycają formą i jednocześnie spełniają oczekiwaną funkcję. Takie, których nie będziemy chcieli się szybko pozbyć – przekonuje Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna marki Vank.

17-11-2016 Magda Dubrawska

Jego wysokość sekundant

Mówi się: dobry barman jest jak ksiądz, lekarz i psycholog w jednym. I rzeczywiście, przez wiele lat wystarczyło usiąść za kontuarem, zamówić kilka kolejek, żeby wygadać się i rozwiązać problemy. Dziś miejsce barmana zajął trener personalny.

17-11-2016 Magda Dubrawska

Korporacyjne wioski

Z dnia na dzień biurowe dzielnice rozrastają się. Biznes skoncentrowany w jednym miejscu, niczym tlenu, potrzebuje pomocy z zewnątrz. Na ratunek przybywają małe firmy i pojedyncze osoby. Bez etatowego kieratu, na własnych warunkach zarabiają nie w korpoświecie, ale na nim.

24-10-2016

Czy warto zainwestować w automatyczny ekspres do kawy?

Gusta i wymagania miłośników kawy w Polsce nieustannie zmieniają się. W latach 80-tych, kiedy kawa była niemal dobrem luksusowym, wszyscy byli zadowoleni z popularnej „parzonki”. Kiedy w latach 90-tych zaczęły wchodzić do ogólnego obiegu różne urządzenia do parzenia czarnego napoju, furorę robiły kawiarki oraz ekspresy przelewowe. Jednak z czasem nad Wisłą ludzie zapragnęli pić kawę tak, jak robią to w Mediolanie czy Paryżu.

common